INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 30 kwietnia 2018

kwietniowy thriller - podsumowanie książek

#czytelniczeigrzyska2018 #taniaksiążkapl

etap 4 17 książek

w tym miesiącu rządziły thrillery i kryminały, ale oprócz tego wpadły też powieści i romanse.
o to moja lista od najlepszych do najgorszych. Oczywiście każdy ma swój gust i nie znaczy, ze książka, która mi sie podobało wam sie spodoba i na odwrót ;))) po recenzje zapraszam na bloga lub na poprzednich stronach mojego insta

1. Janice Y.K. LEE – Emigrantki 10/10  powieść - jendnak najlepszych jaką czytałam.
2. J.A. Redmerski – Zabić Sarai  - 10/10  romans,  i seryjny zabójca - no to jest to co kocham
3. R. Mróz - Behawiorysta 10/10 możesz kłamać, ale twoje ciało nie. mroczny i zaskakujący ;))
4. Alexandra Burt – gdzie jest Mia ? 9/10 gdy wszyscy uważają cie za wariatkę - bądź silna
5. Louise Jensen – Siostry -  10/10 rodziny się nie wybiera.
6. Louise Jensen – Prezent 9/10 - dla fanów na dobre i na złe
7. Aneta Jadowska – 9/10 Trup na plaży i inne sekrety rodzinne - małe urocze nadmorskie miasteczko i jego tajemnice. mimo, ze to nie mój temat to jest to idealna książka na wakacje
8. B.A. Paris – 1. Za zamkniętymi drzwiami - 9/10 - idealne rodziny maja swoje sekrety
9. B.A. Paris -  Na skraju załamania  9/10 - w deszczowy dzień wszystko może się zdarzyć
10. Maciej Siembieda – Miejsce i Imię  10/10 - życie psize najlepsze scenariusze. historia może byc inspirująca
11. R. Mróz - czarna madonna 8/10 egzorcyzmy to nie zabawa
12. R. Mróz - świt, który nie nadejdzie 8/10 kryminał na ulicach przedwojennej Warszawy
13. GUILLAUME MUSSO - Dziewczyna z Brooklynu - słodki thriller - za dużo cukru 6/10
14. Bussi - Mama kłamie - 5/10 wstęp tak ciężki, że może zniechęcić nie jednego mola książkowego
15. Kathryn Croft – Córeczka  5/10 zbyt długi wstęp ale dobre zakończenie.
16. Paula Hawkins – zapisane w wodzie 5/10 pogubiłam się kto kogo utopił
17. C.J Tudor – Kredziarz 4/10 nie kręcą mnie dziecięce zabawy.

to był miesiąc pełny w książki. w maju na pewno będzie książek mniej bo coraz krótsze noce i cieplejsze dni wiec będzie mnóstwo biegania i wychodzenia na rower. Ale książki tez będą choć na pewno nie takie ilości 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz