INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 12 kwietnia 2018

Wielka wymiana książkowa

Wielka wymiana książkowa
Tu link do wydarzenia

https://www.facebook.com/events/844210872433995/?ti=cl

Jestem z Warszawy
To moje książki na wymianę
Dużo czytam - najchętniej thrillery ale też inne mile widziane

Remigiusz mróz - świt który nie nadejdzie - stan dobry - wydanie kieszonkowe. okładka lekko pogięta (bo ta książka wymieniania)


Gok Wan - stan BDB
Segregator z przepsiami Kitchen Aid - po angielsku - stan BDB
Pierwsze damy Francji - jak nowa - nie czytana
Jojo Moyes - kiedy odszedłeś - kieszonkowa - stan BDB
Skin Coach - jak nowa




wszystkie ksiazki stan BDB
Oprah
Słodki jak miód kwaśny jak cytryny - (kontynuacja Apetyt na Italię)
Apetyt na Italię
Anthony Bourdain - kill grill 2
Woody Allen o sobie samym



stan bardzo dobry lub idealny nie czytany
Europejka
jamie Oliver
Teri Hatcher - spalony tost
Niedźwiecki - radiota
Łapanowksi - smakuje
Zyj aktywnie  Anna Lewandowska
glutenowe kłamstwo i inne mity o tym co jemy
Beata Sadowska - i jak tu nie jeść



ksiazki kulinarne
smaczne prezenty
wypieki czekoladowe
w poszukiwaniu smaku doskonałego - Sowa
Grycan

itd.



kuchnia cafe 6/12


To wszystko
Piszcie tu lub na skrzynki insta
www.instagram.com/monica_on_run

11 komentarzy:

  1. Może ktoś się skusi na wymianę - stan bardzo dobry:
    1. Ake Edwardson „Najpiękniejszy kraj”
    2. James Frey „Endgame: Wezwanie”
    3. N. K. Jemisin „Mroczne Słońce”
    4. N. K. Jemisin „Zabójczy Księżyc”
    5. Małgorzata Budzyńska „Ala Makota. Jacek”
    6. Meg Cabot „Liceum Avalon”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część. Miło że piszesz. Co chciałabyś za 1. Czyli najpiękniejszy kraj

      Usuń
    2. Autor pytanie czy da się czytać ten tom.bezznajomosci poprzednich?

      Usuń
  2. Znajdziesz coś u mnie za Mroza?
    „Zapach czekolady” Ewald Arenz
    „Miłość w czasach zarazy” Garcia Marquez
    „Kolor jej serca” Barbara Mutch
    „Callisto” Torsten Krol
    „Dziewczyna, która pływała z delfinami” Sabina Berman
    „Joanna D’arc, Mit i historia” Timothy Wilson-Smith
    „Kuchnia dla dzieci”
    „Blondynka na językach – francuski i rosyjski” Beata Pawlikowska (z płytami)
    „Najszczęśliwsze niemowlę w okolicy” Harvey Karp
    „Pierwszy rok życia dziecka” Heidi Murkoff
    Repetytorium leksykalno-tematyczne B1-C1 francuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aczy któraś z tych książek to jakiś thriller bo ja romansów nie lubię

      Usuń
    2. Agata - czy jestes z Warszawy ?

      Usuń
    3. Tak jestem z Warszawy :) niestety nie mam żadnego thrillera, ale romansami nie były Callisto i Dziewczyna, która pływała z delfinami. Zerknij sobie opis na lubimy czytać :)

      Usuń
    4. oki to spotkamy sie gdzies w wawie. wezme to dziewczynę która pływała z delfinami ;)))

      Usuń
    5. UPS, sorki, znalazła mi się chętna osoba na tę książkę i wymieniłam na inną na której mi zależało. Wyleciało mi z głowy, że Tobie ją zaproponowałam... przepraszam, że tak wyszło

      Usuń
  3. Hej czy znajdziesz coś u mnie za Wszyscy jesteśmy nomadami
    Tu masz link do mnie 😀
    https://storylandpictures.blog/2018/04/15/wielka-wymiana-ksiazkowa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super w takim razie za Moyes ode mnie - cieszę się bardzo ❤

      Usuń