INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 30 grudnia 2012

udało mi się - SHAPE - i dalsza mobilizacja

jakiś czas temu wysłałam swoją historie z odchudzaniem - liczyłam po trochu, że może mi sie uda no i dzis w najnowszym Shape 1/2013 jestem na stronie 74


to dziwne czytać o sobie na łamach takiej gazety jak Shape - wiecie wstydziłam się tego przeczytać, - zachowywałam sie jak dziecko, które boi sie ale jest strasznie ciekawe - więc co rusz czytałam zdanie, zamykałam gazetę i tak w kółko aż przeczytałam całość ;))) w Empiku chyba oblałam sie rumieńcem ;))


dziś też zjadłam zupkę Allevo ziemniaczano-porową - czasem stosuje gotowe posiłki bo odkad schudłam to jem co 2-3 godziny małe niskokaloryczne posiłki - więc czasem takie zupki jak Allevo czy Cambridge czy Montagniac'a - bardzo lubię suszone nori z chilli jako przekąskę
dodałam mnóstwo natki (kocham ) i sporo chilli - i naprawdę dobra zupa wyszła - na szybko - nisko-kaloryczna ;)))






2 komentarze: