INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 13 grudnia 2012

długie loczki - zostało po nich wspomnienie ;)))

zapraszam do konkursu, gdzie można wygrać girlandę 
wygraj girlandę

które wcielenie wam się bardziej podoba ???



dziś  kubicz place byłam u fryzjera



Przeżyłam szok gdy tam weszłam - bo tak naprawdę fryzjer ten nigdzie sie nie reklamuje, mieści sie w kamienicy na Warszawskiej Woli.

Można tam trafić tylko przez pocztę pantoflową

Salon szczyci sie tym, ze nie maja luster - tak tak - podczas strzyżenia można oglądać sobie telewizję, popijać herbatkę lub kawę i całkowicie oddać sie fryzjerowi

Ale to nie znaczy, ze ejst to ciemny pokój - uroczy salon z oknami na ulicę Grójecką, niesamowity ;)) bardzo jasny i przytulny

nowoczesny ale domowy

Fryzjerów jest tam 11 i z tego co sie dowiedziałam jest aż 9 facetów i tylko dwie dziewczyny - a przecież kto nas lepiej zrozumie jak nie mężczyzna - przecież to dla nich pięknie wyglądamy - wiec oni wiedzą doskonale w czym nam jest dobrze. Ja zawsze szukałam salonów gdzie strzyżą faceci i chyba większość sie tu usadowiła. Klimat świetny - obsługa super - na luzie -herbata pyszna. W jednej ze ścian jest stary czerwony rower- nieziemski widok ;))
Fryzjerzy pracują na kosmetykach L'oreal Professional ;)))

Ceny bardzo dobre - strzyżenie od 80 zł

Ja na pewno tam wrócę - nie wiem jak wy ale mi isę nie chce tłumaczyć fryzjerowi jak ma wyglądać fryzura - ja tlyko chciałam krótką fajną z lekkim pazurem

Jestem zadowolona ;)))


 strasznie mnie zachwyciła umywalka ;))) co prawda na początku nie umiałam sprawić by leciała z niej woda - ale udało się






sesja w łazience ;)))




i jak wam się podoba ;)))



Polecam z czystym sumieniem ;))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz