INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 12 grudnia 2012

Twój Styl- Vichy Idealia

wow - muszę się pochwalić - a co tam nie będę skromna ;)))
wczoraj wyszedł najnowszy numer Styczniowej gazety "Twój Styl"

i na stronie gdzie jest reklama Vichy - pierwsze strony - ja jestem na niej - pierwsza osoba od lewej - co prawda mam jeszcze 31 lat a nie 32 ale co tam ;))
to, ze nazwisko mam przekręcone - też się nie przejmuje - fani nie będą mogli mnie znaleźć ;)))

Ponad pół roku temu brałam udział w badaniu kremu Vichy Idealia - byłam zachwycona i dlatego znalazłam się w tej reklamie

fajnie się zobaczyć w reklamie Vichy ;)))

 w "Twój Styl" "Zwierciadło" będę Garbaczyńska, ale już w "Viva" i "Wysokie Obcasy" będę Gorbaczyńska  - uffffffffffffff - normalnie co dwie osoby to nie jedna ;)))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz