INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 3 grudnia 2012

spotkanie przedsiębiorczych kobiet

dziś byłam w Pure Sky Club

już drugi raz kobiety spotkały się by wymienić ze sobą doświadczenie w prowadzeniu firm.

Wydaje mi się, ze za pierwszym razem impreza była lepiej zorganizowana i było więcej kobiet ;))

Nie mądrym posunięciem było zbieranie karteczek z imionami, losowanie wizytówek - z tego powodu losowanie nagród przeciągało się w nieskończoność i kilka osób nie doczekało końca imprezy. Nie można było wygrać dwa razy ani zamienić nagrody - wiec straciłam okazje na wino ale wygrałam niesamowitą bransoletkę i udało  mi sie zgarnąć też voucher do stylisty fryzur, u którego nie ma luster - szczerze mówiąc to bardzo chciałam tą nagrodę zdobyć bo uwielbiam nowe rzeczy i nie mogę sie doczekać wizyty w salonie fryzjerskim bez luster ;)))

Impreza fajna - ale loteria z polubieniem storn sponsorów, pisanie na fb dlaczego chcemy wygrać ta nagrodę - było chybione. Uważam, ze takie spotkania służą temu by poznać takie firmy i dopiero później wyrobić sobie o nich zdanie - polubienia stron na silę - no bo jeśli nie znam firmy to dlaczego mam polubić ich fanpage i ich wychwalać - nie tędy droga - tak sie nie znajduje nowych wiernych fanów

Mam nadzieję, ze takie imprezy będą co miesiąc - bo naprawdę towarzystwo znakomitych kobiet jest inspirujące ;)))

o to co wygrałam i dostałam
A koleżanka Madzia, którą wyciągnęłam i na siłę trzymałam do końca losowania - wygrała skrzynkę wina - wiec wisi mi babeczkę z Meridą waleczną ;)))

 piękna bransoletka od Dagmary Wójcik - www.d-arts.com.pl
 witalne soki na skórę, serce itd - podobno czynią cuda a technika wzięta prosto z kosmosu - maja pyszny owocowy smak ;)))
 cukierki cynamonowe - pomagają w odchudzaniu - pobudzają metabolizm ;)))
 zaproszenie do salonu bez luster ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz