INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 7 grudnia 2012

Koko - nie posypany chodnik przyczyną złamania łapy

wczoraj wieczorem gdy szłam do śmietnika a właściwie jak juz z niego wracałam wywróciłam sie ciągnąc psa za sobą bo przewróciłam sie do tyłu.

ja jestem poobijana - ale pies ma złamane 4 kości śródstopia - teraz gips na jakieś 2 miesiące. oj mówię, wam jak ja to przeżywam ;(((

Koko zaczęła tak ujadać, ze zbiegli sie ludzie bo myśleli, ze pies wpadł pod samochód - jedynie ochroniarz sie nie ruszył.

Koko zaczęła sie rzucać na mnie z zębami i na Kendi - bardzo ja bolało - ale juz u weterynarza - sie uspokoiła i nawet nie potrzebowała znieczulenia czy usypiania do rtg i do założenia gipsu.

teraz biedulka jest w gipsie
rtg - 4 kości śródstopia złamane
 łapka w gipsie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz