INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 17 grudnia 2012

czekoladowy wieczór z Mount Blanc

wczoraj dotarła do mnie tajemnicza przesyłka





w środku była przepyszna niespodzianka

powiem szczerze, ze zwątpiłam jakiś czas temu w firmę Mount Blanc - bo czekoladki wygrałam 26 listopada i od tej pory była cisza ze strony firmy, Na fb pojawiały sie wpisy, że ludzie z października też czekali na swoje słodkości. Firma nie reagowała - ale okazało sie, że firma nie wysłała czekoladek bo sporo osób nie przesłało swoich danych do wysyłki - a przecież nie każdy ma czas na codzienne wysyłanie pojedynczych paczek
ale zawartość paczki sprawiła, ze gniew odszedł w dal


i jak tu wybrać jedną do spróbowania

piękne kształty kolory ;))) ale zdecydowałam, która pójdzie na pierwszy ogień - choć powiem, ze są tak piękne, że szkoda je zjadać - sam widok daje ukojenie

testuje jedna czekoladkę dziennie ;)))



perła advocat z pysznym nadzieniem ;))) rewelacja nadzienie idealnie łączy sie z czekoladą ;)))

Nadzienie: ganache
czekolada: deserowa

więcej na galeria pralinek





nadzienie marcepanowe - czekolada biała - pyszna ;))) marcepan i białą czekolada - duet doskonały ;)))


trufla w płatkach białych. nadzienie - trufla, czekolada biała ;))
trochę zbyt słodka- brakuje odrobiny kokosa ;))











czekolada mleczna, nadzienie - ganache ;)))


pyszna - nadzienie rozpływa sie w ustach - słodkie z lekką nutą alkoholu ;)))

trufla w płatkach deserowych


 nadzienie trufla - czekolada deserowa
dla mnie bez wyrazu, zbyt słodka, nie zaskakuje








perła Irish Cream ;)))

czekolada mleczna, nadzienie ganache ;))

pyszny krem Irish delikatnie rozpływa sie w mlecznej czekoladzie


czekolada biała z nadzieniem z nougata z dodatkiem kawałków orzeszków - pyszne rozpływające sie w ustach - mój faworyt



czekolada mleczna, nadzienie karmel - dla mnie zbyt słodka, zwyczajna nie zachwyca










czekolada deserowa - nadzienie likier



nadzienie wprost rozpływa sie . idealne połączenie likieru i czekolady ;))) pycha


czekolada mleczna, nadzienie z pomarańczy ;(
nie lubię połączenia owoców cytrusów z czekoladą - za nic nie mogę się do nich przekonać. dla mnie czekoladka zbyt mdła ;(((




Perła Grand Marnier
czekolada biała - nadzienie likier owocowy - mocna rzecz. pysznie rozpływające się nadzienie z dość mocną nutką alkoholu ;))) ideał




czekolada deserowa ;) nadzienie truflowe z nutką pomarańczy ;)))












świetna mimo, ze nie lubię takiego połączenia do bardzo mi smakowała ;)))  chylę pokłony. czekolada z bardzo cieniutką nutka smaku pomarańczy - cud








czekolada biała z nadzieniem truskawkowym





dla mnie najgorszy wybór - zbyt słodka i bez wyrazu - gdyby białą czekoladę zastąpić mleczna bądź dać mniej intensywne nadzienie to może ;((( nie lubię


no i


koniec mojej słodkiej przygody


mam dwie ulubione czekoladki






 i






nie posmakowały mi dwie     










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz