INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 22 grudnia 2012

lepienie pierogów w DDTVN i miłe spotkanie z Joanna Krupą

dziś lepiłam pierogi w studiu Dzień Dobry TVN ;)))

ulepiłam pierogi z nadzieniem z łososia, fenkuła, żurawiny
a do ciasta dodałam skórki pomarańczowej i mięty

będą idealne na wigilie - jako nowość na naszym stole ;)))


http://dziendobry.tvn.pl/video/lep-pierogi-i-uszka-razem-z-ddtvn,1,newest,71440.html


ja dziś zrobiłam pierogi z łososiem, fenkułem, żurawiną, skórka pomarańczy i miętą ;))) — w miejscu: Cafe TVN







było bardzo miło - dużo sie dowiedziałam na temat robienia pierogów i innych potraw wigilijnych
 choć warunki były trochę trudne to świetnie się bawiłam - cały czas podjadałam kapustę kiszoną bo byłam strasznie głodna

później zamieniłam kilka słów z Joanną Krupą - bardzo miła i ciepła kobieta ;))
i piękna - na żywo wygląda lepiej niż w telewizji

udało mi sie powiedzieć, ze tez pomagam psiakom i wręczyłam swoja wizytówkę jakby potrzebowała pomocy w adopcjach - chętnie pomogę - zobaczymy - czy kiedyś sie do mnie odezwie - liczę na to - bo od kilku lat pomagam psom i kocham to robić ;)))











 później pojechałam do babci - wypatroszyć karpia i pokroić w dzwonka
obrałam choinkę i nawet nie mam siły nic zjeść - zmęczona ale szczęśliwa oczekują juz wigilii ;)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz