INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 19 grudnia 2012

muzyka ponad wszystko

Jestem maniakiem muzyki. od ponad 20 lat wierna hip-hopowi i r&b

aby zrozumieć muzykę - trzeba poznać jej korzenie - czyli słuchamy starych kawałków i czytamy, czytamy






The Sugarhill Gang - amerykański zespół grający hip-hop i funk, założony w 1973 roku w New Jersey. Ich największy przebój "Rapper's Delight", jako pierwszy utwór hip-hopowy pojawił się w zestawieniu amerykańskiej listy Top 40. Wykorzystano w tym utworze linię basu i rytmu z dyskotekowego nagrania "Good Times", które było światowym hitem i własnością zespołu Chic.

uwielbiam tą piosenkę ;))))

dziś odebrałam swoja nagrodę  - super słuchawki - to mój najlepszy prezent pod choinkę

mam swoje nowe słuchaweczki - te czarne soniaka (oparte o okno)-zachwycona jest, podbicie basów to co lubię wrrrrrrrrrrr i tak odrywają cie od świata, ze można się zapomnieć, ideał dla tych co kochają hip-hop i r&b bo muzyka nabiera nowego znaczenia ;))) cudo ;))) w życiu ich nie oodam i nie pożyczę ;))) http://www.sony.pl/product/sluchawki-extra-bass-dj/mdr-xb400 juz dawno nic mnie tak nie zachwyciło ;))) moje pierwsze słuchawki były Sony i kurna tyle słuchawek zużyłam, ze powiem jedno Sony Sony ;)))

kocham te słuchawki ;)))







 widać - jaka jestem szczęśliwa ;)))) jupiiiiiiiiiiiiiiii ;)))))))))



mam informacje dla dziewczyn z Warszawy ;)))
dziś byłam u lekarza i dowiedziałam sie o tej akcji - może któraś z was skorzysta ;))

 http://synexus.pl/badania-kliniczne/antykoncepcja-2/

jeśli któraś z was bierze tabletki antykoncepcyjne lub chce je zacząć brać to może ja zainteresuje to ;))



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz