INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 4 grudnia 2012

ERA MINERALS - wielki test o zdrową skórę

dziś odebrałam moje kosmetyki od Era Minerals  http://eraminerals.pl

Era Minerals to amerykańska marka produktów, powstałych by zaspokoić zapotrzebowanie na profesjonalne, a zarazem naturalne mineralne produkty kosmetyczne. Wyselekcjonowane składniki mineralne posiadają właściwości regeneracyjne,  łącząc nienaganny makijaż i dbałość o skórę. Profesjonalne pędzle z naturalnego i syntetycznego włosia marki Era Professional podkreślają rysy i owal twarzy,  tworząc równe symetryczne linie.  Bogata oferta pędzli zaspokoi gusta najbardziej wybrednych klientek. Połączenie profesjonalnych mineralnych kosmetyków do makijażu i zestawu najwyższej jakości pędzli  to nowa kosmetyczna era dla kobiet, to Era Minerals.

to moje śliczności


dwa cienie do powiek, Luminizer, HD, baza pod podkład (concealer), róż do policzków, bronzer,  podkład, korektor, wykończeniowy podkład - razem 10 słoiczków

Przez kilka miesięcy walczyłam z mocnym stanem zapalnym skóry.  Zwykłe kosmetyki odpadają. Kosmetyki mineralne jako jedyne nie tylko podkreślą urodę ale także poprawia stan cery. Po różnych stosowanych maściach, kuracji antybiotykowej - moja skóra jest bardzo przesuszona, zaczerwienienia, niedoskonałości.

zobaczcie jak makijaż zmienia nas

przed makijażem



30 minut później po użyciu kosmetyków Era Minerals




lubię się zmieniać ;)) zobaczcie kilka moich stylizacji i makijaży






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz