INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 20 grudnia 2012

porządki w głowie, pokoju ;))) czas podsumowań

niestety zbliżają sie święta a później koniec roku i u mnie już zaczął sie rok podsumowań ;)))

zanim jednak to zrobię trzeba przygotować skórę by lśniła zarówno na wigilii jak i w noc sylwestrową

ostatnie 3 miesiące brałam antybiotyk wiec nie stosowałam żadnych suplementów diety bo przy antybiotykach mogłyby one nic nie dać - niestety antybiotyki zabijają złe i dobre bakterie ;)))

Właśnie 3 dzień stosuję suplement diety od suplementy- dostałam opakowanie na 15 dni ;)))






testuje ;)) - skład zachęca- moja skóra po antybiotyko terapii jest strasznie przesuszona ;)))

MY Beauty System My Skin Moisturizer

W okresie zimowym każda skóra wymaga specjalnej ochrony i troski. Skóra młoda jest sucha, skłonna do podrażnień i zaczerwienienia. Na skórze dojrzałej, częściej niż w innym okresie roku, pojawiają się zmarszczki i pierwsze oznaki starzenia skóry. Stosowane kremy dają tylko częściowy i powierzchowny efekt. Tylko odpowiednia suplementacja pomaga zadbać o nawilżanie głębokich warstw skóry. Zestawienie kolagenu, jako niezbędnego budulca skóry wraz z przeciwutleniaczami - luteiną oraz witaminami E i C i innymi składnikami o charakterze nawilżającym, stanowi doskonałą barierę dla szkodliwych czynników zewnętrznych.
Pobierz ulotkę My Beauty System My Skin Moisturizer w formacie pdf
Składniki aktywne produktu w 1 kapsułce:
Olej z kiełków pszenicy
211,00 mg
Naturalny Kolagen z ryb morskich
100,00 mg
L-cysteina
60,00 mg
Witamina C (kwas L-askorbinowy)
40,00 mg (50%*)
Lecytyna sojowa
12,41 mg
zawierająca fosfolipidy
7,70 mg
Witamina E (odpowiednik alfa-tokoferolu)
6,00 mg (50%*)
Luteina
6,00 mg
Witamina B6
0,70 mg (50%*)
Witamina B2 (ryboflawina)
0,77 mg (55%*)
Witamina D3
2,5 μg (50%*)
* % zalecanego dziennego spożycia

już 15 dzień stosuję kosmetyki Era Minerals ;)))

nie wyskakują mi nowe pryszcze ;)) skóra jest przepiękna - gdyby nie to ze codziennie zmywam makijaż chusteczka do demakijażu - zapomniałabym, ze mam make-up na sobie. Co prawda ciągle uczę sie malować - długa droga przede mną ale jest coraz lepiej ;)))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz