INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 3 grudnia 2012

bilioneurobab - idealne miejsce dla tych co kochaja modę i nie tylko

w weekend byłam w Hotelu Marriott na tkzw. zakupach przedświątecznych. Dwa dni wcześniej udało mi sie zdobyć paczkę niespodziankę VIP ;)))

jej zawartość jest fantastyczna

w tym dostałam sporo próbek kosmetyków bardzo dobrej firmy Clarena - niedługo opis ich działania

a także suplement diety na skórę - kuracja na 2 tygodnie - bardzo sie ciesze - bo moja skóra bo terapii antybiotykowej potrzebuje każdego wsparcia by powrócić do dawnego stanu




dziś dostałam maila, że obrazek mojej siostrzenicy (której troszkę pomagałam), dostał nagrode pocieszenia. We czwartek idziemy do sklepu Umpa-Lumpa po odbiór czekoladki ;)))

zaraz jadę do firmy Era Minerals - jak sie do nich zgłaszałam moja cera była w fatalnym stanie - dziś po antybiotykowej kuracji nie ma prawie śladu po trądziku - wiec nie wiem czy wezmą mnie do testów - mam nadzieję, że tak bo mam jeszcze trochę niedoskonałości i boje sie, ze po normalnych kosmetykach znów powróci koszmar. Więc trzymajcie kciuki ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz