INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 3 grudnia 2012

kremy z kliniki LA PERLA - młodość zamknięta w słoiczku

Jakiś czas temu trafiłam do kliniki La Perla
Skończyłam 30 lat - wiec zabiegi medycyny estetycznej nie są mi obce.
Co prawda nie wypełniam sobie zmarszczek - bo na szczęście jeszcze ich nie mam - ale podciśnieniowe masaże twarzy lub zabieg lipolizy na brzuch wykonałam i uważam, to za najlepiej wydane pieniądze

Tak o to w ten sposób trafiłam na kremy z kliniki La Perla





BEAUTYBOX BY KLINIKA LA PERLA – KREM NA NOC PRZYWRACAJĄCY GĘSTOŚĆ SKÓRY

Krem na noc BEAUTYBOX by Klinika La Perla, to głęboko odbudowujący krem przeciw wiotczeniu skóry, który regeneruje włókna kolagenowo-elastynowe i wypełnia od wewnątrz zmarszczki embrioniczne, odwracalne i utrwalone.
Krem liftingujący do pielęgnacji twarzy posiada niezwykle gładką, zaawansowaną technologicznie formułę dającą jedwabisty dotyk skóry. Błyskawicznie poprawia wygląd twarzy przez wypełnienie zmarszczek i zwiększenie sprężystości włókien elastylowych i kolagenowych.
Niskocząsteczkowy kwas hialuronowy o wysokim stężeniu wnika głęboko w górne warstwy skóry. Tam stymuluje produkcję kolagenu typu I, czego efektem jest wypełnienie zmarszczek od wewnątrz. Działanie preparatu potwierdziły badania aparaturowe In vivo, które wykazały, że aż o 25% wzrosła sprężystość, jędrność i napięcie skóry. Równocześnie aż o 38% zmniejszyła się głębokość poziomych i pionowych zmarszczek, a poziom nawilżenia wzrósł aż o 43%. Dodatkowo, zawarty w kremie olej makadamia odbudowuje płaszcz lipidowy skóry, chroniąc ją przed odparowywaniem wilgoci z naskórka. Krem o 53% poprawia wygładzenie oraz o 56% zmniejsza szorstkość skóry. W efekcie owal twarzy wydaje się być bardziej napięty, a rysy twarzy znacznie młodsze.
Pojemność 50 ml.

Krem świetny. lekka konsystencja, różowy kolor, szybko się wchłania.
Skóra po miesiącu jest bardo dobrze nawilżona i napięta - co do wypełniania zmarszczek - no -małe zostały bardzo dobrze wypełnione i nie ma po nich śladu
Krem stosowałam na noc ;)) ma lekki zapach  prawie nie wyczuwalny. Żadnego uczulenia, podrażnienia ani wyprysków. Cena około 100 zł - jak na krem tej klasy - cena bardzo atrakcyjna - ale krem starcza na 2-3 miesiące i jeśli kogoś stać na taki wydatek to sie opłaca ;)) bo tak naprawdę lepiej zainwestować w dobry krem na noc - gdyż wtedy ona sie dobrze regeneruje i po całym dniu odpoczywa.






Drugi krem, który stosowałam w tym samym czasie to serum dzień/noc - ja go stosowałam tylko na dzień

 

OPIS
Wyspecializowane,luksusowe serum przeciw utracie spreżystości skóry zapewnia długotrwały efekt liftingu,napięcia,wygładzenia skóry,wypełnia zmarszczki od wewnątrz.Serum o miekkiej,świeżej,żelowej konsystencji zapewnia długotrwałe nawilżenie,estestyczność i jedwabistą gładkość skóry.

STOSOWANIE
Codziennie rano i wieczorem nakładać serum na oczyszczoną skóre twarzy,szyi i dekoltu.Wmasować aż do wchłonięcia

SKŁADNIKI
Aqua,Sodium Hyaluronate,Hyaluronic Acid,Sodium Dehydroacetabe

Krem dobry - ale ja nie znoszę konsystencji żelowej - mimo, ze krem sie dobrze wchłaniał - ja czułam sie jakby pozostawiał po sobie maskę, serum kosztuje około 200 zł i od razu czuć jak napina nasza twarz - lifting w 5 sekund.
Pompka ułatwiająca dozowanie produktu ma swoje zalety - ale jednak na końcu zostaje odrobina serum (które wystarczyłoby na 4-5 aplikacji, których nie da sie wycisnąć - co przy cenie tego kremu może odstraszać.
krem po 35 roku życia - no cóż - może ja jeszcze nie doceniam tego serum bo mam tylko 31 ;)) panie, którym skóra juz wiotczeje  i chcą poprawić sobie owal twarzy - na pewno będą zadowolone.

więcej o klinice dowiecie sie tutaj

la perla






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz