INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 5 grudnia 2012

Era minerals - początki ;))))

 moja cera przed makijażem. oczyszczona, nałożone krem




 na początku nakładam bazę - przyznam się, że w normalnych kosmetykach - bazę zawsze nakładałam na wyjątkowe okazje bo była ciężka i po niej często moja skóra wyglądała fatalnie
 czas na podkład ;))) już widać, że skóra wygląda o niebo lepiej
 czas na korektor - nałożyłam go pod oczy - niestety opuchnięte oczy to u mnie codzienność, no i zakryłam drobne niedoskonałości



mój ulubiony produkt iluminizer - który nabłyszcza i dodaje świeżości - ja go nałożyłam na oczy o kości policzkowe



tu jak wygląda iluminizer na powiekach




teraz czas na wykończenie makijażu - aby przetrwał cały dzień





czas na cień do powiek - dziś bardzo delikatny kolor nude ;)))





i na koniec czas na róż ;))) świezosć




efekt końcowy
pierwszy raz malował sie kosmetykami mineralnymi, i mimo obaw jest to łatwe. miałam obawy ze względu na to, ze wszystko jest sypkie - i przyzwyczajona do podkładów płynnych myślałam, że to nie dla mnie - ale efekt jest lepszy - skóra wygląda zdrowo, pięknie a ja co najważniejsze makijażu nie czuje ;))))


od dziś będę stosowała kosmetyki era minerals codziennie przez miesiąc i zobaczę - czy kosmetyki minerals nie tylko malują ale także poprawiają cerę ;)))))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz