INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 14 grudnia 2012

kosmetyki, kosmetyki, kosmetyki

No cóż muszę się przyznać - kocham je ;)))

to część z tych, których jeszcze nie otworzyłam - pozostała cześć używana stoi w łazience, przedpokoju, na toaletce ;)))




w tej kolekcji nie ma moich ulubionych kosmetyków mineralnych (3 sztuki wrzuciłam z moich kilkunastu)

uwielbiam kremy do twarzy i oliwki do ciała i Chusteczki do makijażu - wygodniejsze niż zmywanie płatkami ;)))

maski na twarz na wielkie wyjścia - a tych w styczniu i lutym będzie pod dostatkiem


 wczoraj dostałam dwie nagrody ;)))

Vichy - bo pojawiłam sie w reklamie Vichy Idealia - jako jedna z testerek kremu Vichy - zgodziłam sie na upublicznienie wizerunku bo rzeczywiście jestem bardzo zadowolona z kremu - jeśli wy chcecie go przetestować to wejdźcie na stronę ;))


i napiszcie czym jest dla ciebie idealna skóra ;))) 

zestaw z Gazetą - "Twój Styl" - w tej gazecie jako pierwszej z 4 ukazała sie reklama z moim udziałem ;)))
jak wygląda poszukajcie wcześniej na blogu ;))








wcześniej dostałam zestaw kosmetyków Lirene ;))

 bilety do kina
 i voucher do Orsay ;)) oj święta będą piękne ;)))




 

4 komentarze:

  1. ach dziękuje, prezenty, wygrane, zakupy - nazbierało sie tego ;))) ale szynko wyparuje ;))) bo kosmetyków nigdy dość ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow sporo tego:))) oddaj troche :)))chetnie przyjme
    obserwuje buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylucha181 - dzięki, ze zajrzałaś ;))) zapraszam

    OdpowiedzUsuń