INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 1 marca 2013

małe co nieco w wersji light

niedługo mam sesje - gdzie odkryję trochę mojego już troche szczuplejszego i jędrniejszego ciała - ale od ćwiczeń z Ewą Chodakowska mam siniaki na udach - jak robię przysiady na jednej nodze to chyba zbyt energicznie siadam i mam siniaki - wisażystka będzie musiała je chyba przykryć

a już jutro sesja w ultraviolecie

moje siniaki






mój procent tłuszczu w ciele maleje - było 24,9% a teraz
tadam ;))

wczoraj skusiłam sie na placuszki z jabłkami - ale mam wiedząc, ze jestem na diecie i wie, ze je lubie zrobiła je z całych kawałków jabłek z cienkim ciastem bez cukru - jedynie - odrobina do posypania i na mleku a nie na śmietanie

oj - nie mogłam sie oprzeć - zjadłam 2 - i ledwo sie powstrzymałam przed tym aby nie zjeść więcej - był pyszne









a na koniec coś o mnie

gdybym taka była to by wszyscy oszaleli z miłości do mnie ;)) tak jestem okropna gadułą i nie ma na to leku ;))




a dziś idąc tropem słodkiego
jajka z dodatkiem dwóch łyżek muesli i posypane przyprawą Kamis z goździkami, brązowym cukrem, cynamonem i skórką pomarańczy pycha


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz