INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 28 lutego 2013

5 dzień diety 56 ćwiczeń, waga w dół - w sumie -2 kg

Kiedy biegniesz, biegnij tak daleko,
aż zapomnisz, kim jesteś
i skąd pochodzisz, to tak jakbyś żył w innym wszechświecie
kalkulujesz swoje kroki, jakbyś miał ich żałować
bierzesz oddech, gubiąc całą resztę

błąd to prawda, prawo to lewo
a teraz nie ma już jak zawrócić

Więc nie wierz we wszystko,
co bierzesz za pewnik


zaczęłam 56 dni temu - do końca 44 - teraz nie mogę sie poddać - przyśpieszam dodając dietę do moich treningów ;)))

dobrze sie czuję - ostatnio byłam napuchnięta a napar z pokrzywy i dieta i ćwiczenia sprawiły, ze wróciłam do dawnej wagi - ale idę dalej bo mój cel to jeszcze minimum -3,5 kg

na lunch

tradycyjnie jajka z łyżką ryżu jaśminowego (został z poprzedniego dnia) z pomidorem, chilli

później mała przekąska z warzyw  - szpinak, rukola, rzodkiewki, papryka
do popicia napar z pokrzywy

na obiad
50 gram suchego makaronu pełnoziarnistego
kilka paluszków surimi,
pomidor suszony w oliwie, czosnek i chilli do smaku

wartość 250 - 300 kcal ;)))

pyszne i syte

a podjadam marchewki i jabłka pomiędzy



a codziennie oprócz skalpela ćwiczenia na tej żółtej maszynie ;))

byłam wczoraj z psami u weterynarza - Kendi dodatkowo schudła jeszcze 300 gram czyli łącznie 1100 gram ;))) - czyli ponad 1 kg ;))

;)))
pozdrawiam was ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz