INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 8 marca 2013

owisane ciasteczka testujemy, powrót zimy

dziś dostałam do przetestowania pyszne owsiane ciasteczka w wersji mini

smak naturalny i kokosowy ;)))


kokosowe - cała paczkę zjadła moja 7-letnia siostrzenica - bardzo jej smakowały

mi kokosowe bardzo smakowały, naturalne - dla mnie zbyt dużo proszku do pieczenia - co bardzo było wyczuwalne i ciut piekło w język,
kokosowe super
fajne - bo są bardzo kruche i twarde, nie tłuste i z mała iloscia cukru
ciekawe kiedy pojawią sie w sklepie w jakiej cenie, pod jaka marka i ile tam będzie kalorii

dziś na Warszawskiej Cytadelii dużo zobaczyłam pieni - sporo drzew wycięli

zima wraca i to mroźna - bo Kendi znów zaczęła zbierać drewno na opał ;)))


dziś spróbowałam gorącego kubka - kurkowa z makaronem - nie smakowała mi - kiedyś piłam dużo kubków, dużo chińskich zupek - ale jak człowiek posmakuje pysznego zdrowego jedzenia to raczej nie chce powracać do przetworzonej żywności





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz