INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 26 marca 2013

dziś przechodzę kryzys



Niestety jakiś czas temu zmieniłam tabletki antykoncepcyjne i czuję, ze przez nie znów zatrzymała mi sie woda - napuchnięta (ledwo wciskam sie w jeansy) 2 kilo więcej. nabrzmiała - ach czasem myślę, że kobiety maja przerąbane ;)))

Ale sie nie poddaje choć dziś chciałam odpuścić - ale zrobiłam trening i poczułam sie lepiej

trening to nie tylko walka o sylwetkę - ale też samopoczucie

śmieje się, ze podczas robienia Mel B - pośladki a szczególnie - deski, staje sie bardzo wierząca. Po chwili zaczynam sie modlić - bo strasznie boli - ale wiem, ze działa to ćwiczenie ;)))

dziś zakupiłam MINILINIĘ

muszę się wspomóc czymś - choćby dla placebo - bo zaczynam tracić wiarę

zakupiłam też minilinię - bo nie tylko walczę o piękną sylwetkę, ale także o nagrody - no najbardziej o wyjazd do Tajlandii - jak wam sie podoba to co robię to zagłosujcie na mnie - będzie mi miło


https://apps.facebook.com/minilinia/  Gorbaczyńska Monia

a o to moje przygotowanie do wiosny.
kosmetyki, kosmetyki - oliwki, oleje arganowy, mydła, balsamy - kocham - kocham



i mój dzisiejszy zakup - jeśli zadziała - to na pewno wy o tym pierwszym sie dowiecie ;))




dzis dowiedziałam sie o nowości makaron który w 200 gramach ma 8 kcal ;))) ideał ;)))


Dobra wiadomość dla miłośników makaronu oraz dla miłośników kuchni orientalnej! Istnieje odmiana azjatyckiego makaronu, która zawiera jedynie 8 kalorii w 200-gramowej porcji! Cudowny makaron znany jest pod nazwą "shirataki" lub "zero noodles": http://bit.ly/WTFu3A. A może ktoś z Was już go próbował?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz