INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 27 marca 2013

Dół zakopany - czas się podnieśc

wczoraj byłam na skraju załamania. wiem, ze niestety hormony często powodują, ze woda zatrzymuje sie w organizmie. Jeszcze ta zmiana pogody i dopada cie prawie depresja - bo nie dość, że zdrowo sie odżywiasz, ćwiczysz to zamiast chudnąć tyjesz - i to tak, że w spodnie sie nie wciskasz - wiem, ze to woda - ale gdy zakładasz jeansy i ledwo sie dopinasz to cie bierze szlak

Ale powoli wszystko wraca do normy ;)))

wczoraj byłam na pysznym spotkaniu

banany z bitą śmietaną posypane kruszonymi ciasteczkami - pyszne ;))

później było kruszenie a tak naprawdę to zabijanie czekoladowego zająca - pyszne - ciężki - uświadomiłam sobie, że każdy zaniósł do domu czekoladę odpowiadającą wadze jednej tabliczki jak nie kilku (ja wzięłam kilka kawałków) zrobię dla znajomych brownie )))

no i wygrałam wielkie czekoladowe jajo ;))) w sam raz dla kogoś na diecie ;)))  dobrze, że mi przypadło te z mlecznej i ciemnej czekolady - niż te z białej - zawsze mogę powiedzieć, że to dużo magnezu itd itp ;))))


















dziś przyszła do mnie paczka SOMERSBY ;)) bo biorę udział w kampanii

Streetcom





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz