INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 23 marca 2013

79 dzień przyśpieszam ;)))

dziś skalpel 1 do tego Mel B. (pośladki, ręce, nogi, brzuch) czyli 1,5 godziny ;)))

oj było ciężko - ale się udało

ostatnio przeczytałam o tym - jak to wiele gwiazd zaczyna być trenerami, że bez żadnego doświadczenia (ukończonych studiów) zaczynają uczyć ludzi ćwiczyć i często robią to źle - mimo, ze nie pada nazwisko wiaodmo, że chodiz o Ewę Chodakowska
ja nie wiem - czy ona dobrze ćwiczy czy nie - ale ważne że zmusiła Polki do ruszenia sie przed kanapy - bo każdy ruch jest dobry - spacer, nordwalkikng, czy jej ćwiczenia - popieram, ze pani Ewa źle robi nie stosując strechingu bo ja juz nie pierwszy raz ćwiczę - miałam nie jednego prywatnego trenera osobistego (tych po AWF-ie i nie) i wiem, że streching sprawia, ze nie zbijają nam sie w jedna gruba gule tylko sie rozciągają i pięknie modelują. wiele moich koleżanek mówi, ze po miesiącu ćwiczeń z Ewą mówi, ze ich uda sie powiększyły - no właśnie dlatego, że nie wiedziały, ze po treningu minimum 5 minut strechingu to podstawa i teraz miałyby piękne udka ;))

ciezko znaleźc dobrego trenera
ja raz miałam takiego, który kazał mi jeść sam ryż i kurczaka - przez to miałam 3 razy kolkę nerkową i wylądowałam w szpitalu (a przecież był po AWF-ie)
miałam kilku dobrych, którzy świetnie mi mówili co mam robić - ale żaden nie umiał mnie zmotywować ;) - jestem leniem i potrzebuję motywacji. nie wierze w trening po którym pot nie spływa ze mnie litrami, na jodze się nudzę, zumba mnie nie kręci. A ewa sprawiła, ze ćwiczę codziennie (nigdy bym nie pomyślała, że zacznę ćwiczyć w domu) - nawet moja siostrzenicę zachęcam do ćwiczenia ze mną. zawsze maniaczka siłowni - niestety sytuacja finansowa sprawiła, ze jedynie ćwiczyć mogłam w domu (siłownie, które są tanie sa bez sensu - bo czekać godzinę na to aż zwolni sie moje ulubione urządzenie i ćwiczyć tego co sie nie lubi - nonsens ;)) więc wole ćwiczyć w domu - albo iśc tam gdzie w spokoju będę ćwiczyć i nie czekać na urządzenie - bo ja naprawdę nie wiem - po co niektóre lalunie chodzą na siłownie w pełnych makijażach - dla podrywu - no proszę - jak można zakochać sie w spoconych facetach - chyba zrazić do nich - a makijaż na siłownie - to raczej psychiatra tu potrzebny'
ja tam zakładam słuchawki na uszy i jestem w swoim świecie i ćwicze a tka naprawdę słucham muzyki i sobie tam biegam, itd ;))

wczoraj dostałam super paczkę
kosmetyki naturalne - olej arganowy i mydło z oliwy z oliwek - od sklepu Mydlarnia u franciszka - kocham tkaie cudeńka - niedługo je zrecenzuje







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz