INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 20 marca 2013

77 dzień - wewnętrzna równowaga ;))

77 dzień - dziś skalpel 1 + Mel B pośladki + brzuch +rozciąganie + 5 minut własnego rozciągania - czyli 1h10 minut ;)) oh dzień będzie dobry ;)))


bardzo spodobała mi sie sesja Beyonce dla Shape - moim zdaniem piękna kobieta, która kocha swoje ciało i dlatego uważana jest za najpiękniejsza kobietę na świecie .;)))








codzienne ćwiczenia nie tylko sprawiły, że moje ciało sie pięknie napięło, wydłużyło ale też wpłynęło na moje wnętrze.
kilka dni temu miałam sesję z bieliźnie ;)) i czułam sie dobrze - bo wiedziałam, ze dobrze wyglądam - zdjęcia mnie zachwyciły i teraz wiem, że opłaca sie harować by później widzieć takie efekty ;))

czuje sie dobrze w swojej skórze, - mimo, ze nie osiągnęłam celu, który założyłam sobie ponad 70 dni temu - ale czy to aż takie ważne - nie założyłam celu, ze sie uspokoję, polubię siebie, będę sie częściej uśmiechać, bawić - nie zawsze nie spełnienie celów to porażka - bo często te rzeczy, które przychodzą bez planu zapowiedzi są piękne ;))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz