INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 19 marca 2013

75 dzien - weekend naładował mnie i jest super



mimo, ze pofolgowąłam weekend

na sesji podjadłam trochę ciastek, czipsów, ciasta (imieniny taty), trochę szampana, żubrówki - ale potrzebowałam takiego weekendu

naładowana pozytywna energią - sesja była super - choć kąpanie się w ubraniu w wannie to było dziwne ;)) a ubranie pończoch i paska do nich - czułam sie bardziej naga niz bez ubrania ;)) no i jeszcze sesja w kuchni - na którą od dawna miałam ochotę

75 trening za mną
od naciągania się trochę nadwyrężyłam ścięgno i boli - ale da sie przeżyć












a wcozraj dostałam też nagrody
kosmetyki z jednego konkursu i kalendarz do Hairtalk ;))



mój tydzień zaczął sie od weekendu - który był świetny i nadal tak jest
dziś dowiedziałam sie ,ze wygrałam olejek arganowy - jestem bardzo szczęśliwa - bo kocham naturalne kosmetyki ;)) a olejek bł właśnie na mojej liście najbliższych zakupów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz