INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 8 marca 2013

65 dzien czas znów pokazać efekty

nie wiem dlaczego mój organizm uparł się na wagę 62 kilo przy wzroscie 170 cm - BMI - 21,45 ;)))
łatwo mi jest ją utrzymać ale zejść poniżej - ciezko a utrzymać wprost niemożliwe

nie wiem dlaczego tak jest

moje  wyniki
 łydki mi schudły choć myślałam, że mam szczupłe - ale jak wkładam swoje kozaki to widzę, że mam w nich luzy ;)))

waga tylko -1,5 kg - było nawet -2,5 kg ale jak mówiłam organizm wraca do moich znienawidzonych 62 kilo

pupa mocno sie podniosła
jeszcze zostało mi kilka siniaków na udach - a to z początków skalpela 2 - kiedy dość mocno obijałam sie o krzesło z przysiadów na jednej nodze



2 komentarze:

  1. Może to po prosu waga dla ciebie optymalna :) Wyglądasz świetnie i wg. mnie nie musisz chudnąć, a ćwiczeniami jedynie modelować sylwetkę.
    Trzymam kciuki, bo robisz kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za miłe słowa. ale znów mam problemy z zatrzymywaniem sie wody. czuje sie spuchnięta. 2 kilo podczas 2 dni i nic na mnie nie pasuje bo obrzmiała jestem. to mnie wkurza. znacie jakieś domowe sposoby na to coś ;)))

    OdpowiedzUsuń