INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 12 marca 2013

testowane pakietu office 2013

 czas temu wygrałam roczna subskrypcje pakietu office 2013 - na cały rok

dziś podzielę się moimi przemyśleniami ;)))

więc ściągnęłam



Dodatek - wszysktie jego części czyli
WORD
ONE NOTE
EXCELL
PUBLISHER
POWERPOINT
ACCESS
OUTLOOK

WSZYSTKIE KOLOROWE
ja tam mimo, że znam sie dość dobrze na informatyce i nie mam problemów z odnalezieniem funkcji to tu ciesze sie, że są duże ikony - co ułatwia szybkie znalezienie tego co sie chce


ACCESS - mi spodobała się funkcja pomiaru ciśnień - akurat teraz mój tata ma problemy ze zdrowiem i taki program jest idealny - nawet osoba, która nie zna sie na komputerach będzie mogła łatwo powpisywać dane ciśnień i porównać je
Spokojnie można też tu tak samo przeanalizować poziom cukru i zobaczyć kiedy nam wzrasta i co nam szkodzi ;))
świetna tabela już zrobiona
oczywiście - taka tabelę jest łatwo zrobić - ale dla osób starszych, które sie są obyte z informatyką takie gotowe wzory są bardzo dobrym pomysłem

one note

uwielbiam ściągać przepisy z netu - ale zapisywanie każdego z osobna to nudne - teraz dzięki aplikacji one note
mogę dodawać strony prosto z sieci do swojego wirtualnego zeszytu
mogę też tworzyć kolaże z moich psich spacerów i łatwo je segregować - wspaniała pamiątka - bardzo łatwa obsługa - teraz rzeczy, które mi sie podobają z netu mogę szybko za jednym kliknięciem przenieść do komputera bądź smartfona



POWERPOINT
nowe wzory szablonów, jeszcze łatwiejsza obsługa pozwala tworzyć fajne i niekonwencjonalne prezentacje
można tworzyć naprawdę fajne rzeczy i nie trzeba być ekspertem by tworzyć je na 6 +

publisher

no nareszcie - program dla mnie
jako organziator eventów - wysyłam mnóstwo zaproszeń, ponagleń i podziękowań do sponsorów
tu mogę dać upust swojej wyobraźni gotowe wzory, które mogę zmieniać i dostosowywać do okazji - zmieniać, kolorować - mam nadzieję, że dzięki takim zaproszeniom zdobędę więcej sponsorów

WORD

więcej szablonów cv, i listów motywacyjnych - co w czasach kryzysu jest bardzo dobrym posunięciem - teraz można napisać taką aplikacje by wyróżnić sie z tłumu

ja zmieniłam właśnie swoje CV i list motywacyjny na pomarańczowe - może dzięki temu odmienię swój los i znów wrócę do gry = pracy ..

podsumowując - jak nie znosiłam pakietu office 2012 - był dla mnie niezrozumiały - dużo funkcji było ukrytych, wiecznie szukałam czegoś co mnie denerwowało
to ten pakiet jest super
bardzo łatwa obsługa.
funkcje są odkryte - nie trzeba długo szukać
świetnie pogrupowane narzędzia,
duze ikony
obrazki - które ułatwiaja szybkie znalezienie funkcji
zarówno dobry dla początkujących jak i zaawansowanych
dużo jest tych funkcji - natłok - ale w żaden sposób nie przeszkadza to tym co znają sie na informatyce, a tym początkującym bardzo ułatwi pracę

Polecam ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz