INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 4 marca 2013

60/40 już z górki ;)) ćwiczenia to zaledwie pół sukcesu druga połowa należy do diety

kobieta zmienną jest



dzis spojrzałam w lustro i powiedziałam sobie - rany - mam tyłek
płaski podniósł sie i w jeansach wygląda już super - co prawda w legginsach jeszcze nie jest mega apetyczny - ale myślę, że już niedługo zamienię jeansy na legginsy ;)))

korzystam z diety Ewy Farny - którą specjalnie dla niej opracował zespół fitandeat ;))))

znajdziecie ich tu FIT  lub na facebooku ;)))  fit na fb




polecam ja chudnę na diecie. pierwsze 5 dni to chodziłam głodna - a już jestem 8 dzień i nawet nie myślę ciągle o czekoladzie ;))) samym ruchem nic sie nie zdziała - bo bilans musi być ujemny niestety ;)))


wczoraj miałam sesje zdjęciowa ;)))  tu przedsmak ;))


szybko sie dość ulotniłam z sesji bo była taka piękna pogoda, że żal zrobiło sie moich psiaków wiec poszłyśmy od razu na dłuższy spacer ;)))

a później szczęśliwe zmęczone psiaki ;)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz