INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 18 marca 2013

szalony weekend piana, wanna kuchnia - byłam w swoim żywiole




no w weekend sobie pofolgowałam ;)))

ale też sie świetnie bawiłam

po sesji szukałam jakiejś fajnej cukierni by kupić dla mojego taty ciasta (by zawiózł, je następnego dnia do pracy)
w sumie to przeszłam dość szybkim krokiem trasę od metra politechnika do metro świętokrzyska

to zdjęcia po sesji z wanny i piany ;)))

p.s. nie palę - na potrzeby sesji wypaliłam ;)) gdyby papierosy tak nie śmierdziały to pewnie bym je paliła - ale dopóki nie wymyśla czekoladowego dymu to raczej nie skusze sie na ten nałóg ;)) cygara są lepsze ;))








2 komentarze:

  1. Tylko papierosy trzeba odstawić i będzie już cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisałam, że nie palę - to na potrzeby sesji ;)) poświeciłam sie dla jednego papieroska ;)))

    OdpowiedzUsuń