INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

czwartek, 14 marca 2013

70/30 to juz z górki

+70/-30 już się rozpędziłam i lecę - z górki ;))) jeszcze miesiąc - nie wierzyłam, ze moje postanowienie noworoczne wypali - bo ja tak naprawdę jestem leniem ;)))
nie ma to jak zacząć dzień od skalpela 2 ;))


uwielbiam hamburgery - ale nie te z Mc' Donalda tylko te prawdziwe, a najlepiej domowe

czyli nasz polski mielony (najlepiej z indyka)
do tego żytnia ciabatta (podpieczona)'sałata, pomidor i pychotaaaaaaaaaaaaa ;)))) 
wiec żeby dziś uczcić to, ze wytrwałam już 70 dni - zrobiłam sobie domowego hamburgera ;)))





słonko dziś pięknie świeci - moje psy uwielbiają opalać się - domowe solarium



no i dizs byłam u fryzjera
krótko jest - ale nareszcie pozbyłam sie szczątków trwałej ;))))))

w sobotę premiera mojego fryzu ;))) na sesji ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz