INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 1 marca 2013

poranek kojota ;)) psy, skalpel, prysnzic, śniadanko i sesja

dzid raniutko wstałam - przed psami - zwaliłam je z łózka i wyciągnęłam je na szybki poranny spacer.

dałam im jeść i włączyłam skalpela 2  i już jestem po krzyku ;)))

peeling z kawy cukru i soli zrobiony, zel wyszczuplajacy nałożony

śniadanko właśnie jem popijając naparem z pokrzywy

jako, ze dizs jestem większosć dnia poza domem

zabieram ze sobą jedzonko

jabłuszko, maślankę i łososia ze szpinakiem w cieście francuskim ;))) (sama zrobiłam - no oprócz ciasta francuskiego) - tak sie zastanawiam - bo widziałam w sklepie ciasto francuskie light - próbowaliście - bo ja sobie nie wyobrażam francuza w wersji light - przecież ono musi być kaloryczne bo ma dużo masła i dlatego jest takie pyszne ;)))





dziś mam sesje w Ultra-fiolecie ;))

jak mnie pomalują - mała podpowiedź ;))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz