INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 4 czerwca 2018

projekt rośliny - czy mozna mieć talent do tego>


Weronika Muszkieta, Ola Sieńko „projekt ROŚLINY”




#czytelniczeigrzyska2018 #taniaksiążkapl
Etap 6 (2) 58/30  ocena 10/10 – książki polskich autorów



Co prawda jestem antytalent do dbania o rośliny, ale uwielbiam otaczać się roślinkami, które moja mama często ratuje od śmierci wysuszenia;)
Mam nadzieję, że dzięki tej książce sama będę rozwiązywać problemy doniczkowe. Jest tu pierwsza pomoc, metody podlewania. Jak przygotować kwiatki na wyjazd.
Piękne zdjęcia, proste i praktyczne porady. Tematy uporządkowane i bardzo łatwo znaleźć to czego się szuka ;)




Bardzo spodobał mi się ostatni rozdział – „zielone wnętrza”. Jest to część rozmów o roślinach. Pokazywane są wnętrza różnych osób i kilka słów o tym jak o nie dbają. Biuro połączone ze sklepem, łazienki pełen roślin a także kawiarnie jak dżungle.
Jest mnóstwo opisów najpopularniejszych roślin, które można spotkać w naszych domach. Ja zrobić domowe dekoracje i założyć swój pierwszy zielony kącik. Nie ma lania wody, a cudowne zdjęcia, (których jest mnóstwo) wzbogacają pięknie ta książkę.
Książka idealna dla tych, co zabierają się za rośliny i takich jak ja, co potrafią ususzyć kaktusy jak i np. jak dla mojej mamy, która kocha rośliny, potrafi nie jedną uratować z opresji, ale czasem chcieli by urozmaicić swój kącik nowymi roślinami. Moja mama na pewno dowiedziała się jak zadbać o kwiatki przed wyjazdem by spokojnie odpocząć nie martwiąc się, że ja ze swoim wdziękiem albo zapomnę je podlać albo przeleję wodę ;)

Bardzo fajna i śliczna przede wszystkim książka
Ocena 10/10





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz