INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 30 czerwca 2018

książkowe podsumowanie miesiaca






#czytelniczeigrzyska2018 #taniaksiążkapl
Etap 6 (1-12) (56-68)/100
Podsumowanie maja
Udało mi się przeczytać 12 książek (głównie nocą, – bo w tv nie ma nic, a ulubione seriale mam dwa wiec cos trzeba czytać.) Wszystkie książki były dobre – jedne lepsze inne ciut gorsze (nie tyle gorsze – co nie mój styl), ale żadna mnie nie rozczarowała. Wszystkie pochłonęłam z duża przyjemnością.
1.    E.K. Blair „bang” ocena 10+ jedna z 3 najlepszych książek, które czytałam w tym roku.  
2.    Piotr Stelmach „lżejszy od fotografii” – mimo, ze nie znam twórczości Republiki, bo ja w tym czasie już słuchałam amerykańskiego hip-hopu – to po tej cudownie ciepłej książce ma się ochotę posłuchać twórczości Pana Grzegorza.
3.    Wojtek Miłoszewski – „Inwazja” – genialna – nie myślałam, że książka o wojnie tak mną strząśnie i się w niej zatracę. Farba dobra, ale ciut gorsza.
To moje 3 numery jedne w tym miesiącu gdzie daje im ocenę 10
Reszta mocne 9+ ;)

W tym miesiącu przebiegłam też Color Run z siostrzenicą. Ustanowiłam swój rekord na 1 km 5,45 m i na 10 km 1.03 minuty ;)

Dostałam też 2 książki z autografami Michął Larek „Furia” i Thomas Arnold „efektor” – bardzo dziękuje obu Panom za ten wspaniały prezent. Dobre książki z miła dedykacją.
W lipcu będą królowały książki podróżnicze, bo ja za chwile pakuje walizkę i lecę daleko – ale jeszcze powoli szykuje się na dzisiejszy koncert Beyonce ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz