INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 30 czerwca 2018

książki na wakacje - zaczynamy od Escape

u mnie w lipcu - z polecanych książek na wakacje - będą te o podróżach, o tym jak spełniać marzenia, arabska literatura. nie zabraknie tez ulubionych thrillerów. ja za kilka dni pakuję walizkę więc to moje plany na najbliższe dni.






zaczynamy od ESCAPE




Ivan Tapia – Escape Book
#czytelniczeigrzyska2018 #taniaksiążkapl
Etap 7 (1) 69/100 (już dawno przekroczyłam 30 książek, które chciałam przeczytać w tym roku – wiec potrajam stawkę i wpisuję sto ;)  
Książka idealna na wakacje
Łatwo jest wejść. Trudności pojawiają się, gdy chcesz wyjść.
To niezwykła książka. To gra w ucieczkę z pułapki. Gra, podczas której masz ważną misję do spełnienia – pomagasz dziennikarce śledczej Kandeli Jasnej wydostać się z labiryntu, w którym została uwięziona podczas poszukiwania dowodów na działalność przestępczą potężnego Klubu Wanstein. Aby tego dokonać, będziesz musiał wysilić całą swoją pomysłowość i rozwiązywać skomplikowane zagadki, co sprawi, że lektura tej książki stanie się niebywale wciągającym doświadczeniem. To Ty jesteś prawdziwym bohaterem tej książki! Czy podejmiesz wyzwanie?
Szczerze mówiąc to nie skupiłam się na fabule, bo tak wciągnęło mnie rozwiązywanie zagadek, tak wczułam się w rolę, że naprawdę myślałam, ze jak nie rozwiąże tego w odpowiednim momencie to będzie miazga.
Zagadki sa trudne, ale można poradzić sobie ze wskazówkami lub jeśli nam nie będzie wychodzić – zawsze można spojrzeć na rozwiązanie.
Dwa lata temu byłam w escape roomie z 11 letnia siostrzenicą i wyśmienicie się bawiłam.
Jest to świetna książka na wakacje. Idealna do samochodu lub pociągu. Podróż minie wam bardzo szybko. Z miła chęcią dam ją siostrzenice, bo myślę, ze będzie miała niezła zabawę z rozwiązywaniem zagadek – szczególnie w towarzystwie koleżanek. Idealna na letnie deszczowe dni – sprawia, ze nuda znika a pojawia się ekscytacja, żeby pomóc tej kobiecie wydostać się na zewnątrz.
Fabułę przeczytałam pobieżnie. Nie wciąga tak jak ta gra. Spokojnie można skupić się na rozwiązywaniu zadań bez czytania historii. Może za jakiś czas postaram się skupić na treści, – ale gdy zagadki wciągają, a czas leci, nie ma na to czasu.
Bardzo fajna. Coś jak zniszcz ten dziennik – tylko, ze tu nie musimy niszczyć książki i mamy frajdę z zadań przydzielonych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz