INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 1 czerwca 2018

Lepetite marseillais - rozświetlenie na letnie dni

Jakis czas temu dostałam paczkę od "lepetitemarseillaispl
#ambasadorkaLPM #świeżość #prowansja #słońce #rozświetlającyrytuał





przetestowałam kosmetyki - rozdałam próbki i powiem, ze jestem zachwycona
kosmetyków tej firmy używam od już kilku lat. Kilka razy zdarzyło mi sie testować nowości Lepetitemarseillais i być ich ambasadorka co jest miłym i fascynującym przeżyciem'


Śmiało mogę napisać, że to najpiękniejsza, najbardziej soczysta i aromatyczna linia spośród wszystkich, które firma ma w ofercie.


'
a dodatek perłowego proszku rozświetli naszą skórę.
połączenie olejku z płatków róż, ekstraktu z białych kwiatów lilii dają niepowtarzalny aromat, długo utrzymujący sie na skórze.



Żel pod prysznic bardzo dobrze sie pieni. jest wydajny
Za to balsam bardzo szybko sie wchłania i pozostawia skórę dobrze nawilżoną na dłuższy czas

bardzo polecam ;))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz