INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 21 stycznia 2013

życie jest za krótkie by sobie ciągle odmawiać

w 2012 roku byłam non-stop na diecie ;))
w tym roku postanowiłam że nie będę na diecie i aby utrzymać wagę i wyrzeźbić ciało będę ćwiczyć

po killerze - trzeba się posilić ;))) pamiętam, że jako mała dziewczynka uwielbiam pajacyki - najfajniejsza rzecz na wf-ie - wszyscy sie wtedy śmiali - dziś ich nienawidzę - szczególnie tych na krzyż - totalna porażka ;))) żeby tak kalorycznie nie było - to piję czerwona herbatę - czyli zabójcę tłuszczu ;))) a co raz się żyje ;)))

ja odkąd sie odchudziłam 15 lat temu to nie objadam sie, nie robię z mojego ciała śmietnika - ale też nie odmawiam sobie słodkości - wszystko w granicach rozsądku
i jeśli jem słodycze to przed południem bo mam cały dzień by to spalić ;)))

dieta to styl życia a nie kara za nasze grzechy ;)))



2 komentarze:

  1. A dzisiaj Blue Monday, podobno najbardziej depresyjny dzień roku. Pogoda wpasowała się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda super - ja dziś szalałam na dworze z psami - fakt sporo zmarzłam ;))) ale biały puch super - no fakt przygnębiające, że nie ma słońca ;)))

    OdpowiedzUsuń