INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 7 stycznia 2013

4 dzień ćwiczeń - tym razem Killer

nie ma to jak zacząć dzień z Killerem Ewa Chodakowska - wydaje ci się, ze nie masz siły - ale bierzesz prysznic, zjadasz śniadanie, wypijasz herbatę i czujesz sie extra ;)))

powiem wam, ze było ciężko jak na pierwszy raz ;)) niektórych ćwiczeń nie umiałam wykonać - ale w tym czasie po prostu robiłam brzuszki - aby nie wypaść z rytmu. super - choć powiem że po turbo spalanie, killer, skalpel - to wybieram skalpel ;))) 

Ale będę ćwiczyć na przemian aby sie nie znudzić

killer część 1

killer część 2

sami przetestujcie te ćwiczenia

dosyć wymówek - typu - ja nie mam czasu, nie mam pieniędzy na karnet na siłownie, potrzeba mi sprzetu, nie mam sie w co ubrać

ćwiczymy w domu - wiec można założyć jakiekolwiek spodnie, bluzkę typu bokserkę i zaczynamy ;)))

wczoraj też wypiłam allevo - shake o smaku owoców leśnych - bałam sie go - bo kiedyś piłam podobny napój cambridge - i był ohydny - a ten mi smakował - w co sie dziwię - lepszy od choco ;))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz