INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 29 stycznia 2013

26 dzien - skalpel 2 - zaliczony ;))) było ciężko

do skalpela 2 - trzeba się przygotować ;)))

krzesło to podstawa ;)))

było super ;)) co prawda przysiady na jednej nodze to jeszcze dla mnie za wysokie progi k pompki wręcz mnie wykańczają to było super ;))) zmęczona szczęśliwa ;)))

no niestety coś mam z organizmem ;) przez ostatni tydzień przybyło mi 2,5 kilograma ;)) nie nie obżeram sie - czuje się spuchnięta - jakby cała woda się zatrzymała ;(((  dobrze, że jestem uparta bo tak to bym dąła sobie spokój bo jestem zła, źle sie czuje taka ciężka - ale ćwiczę - nie poddaje się

w sobotę miałam sesje ;))) zobaczcie jak wyszłam  (pamiętajcie , że zdjęcia chronione są prawem autorskim - pobieranie ich i wykorzystanie pociągnie za sobą odpowiedzialność karną


pozdrawiam ;)))







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz