INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 25 stycznia 2013

22 dzień - choroby ciąg dalszy

ciągle kapie mi z nosa - kata okropny - mimo, tego dziś zaliczyłam skalpel - za cholerę mi sie nie chciało - nawet sie nie przebrałam bo uznałam, że nie warto i tak nie dam rady - ale udało sie choć ćwiczyłam w jeansach i bluzce z długim rękawem.

Później pojechałam do koleżanki pożyczyć akcesoria na jutrzejszy dzień

u koleżanki sie jak zwykle zagadałam i ledwo zdążyłam do lekarza
Ale ploty i gorąca zielona herbata postawiły mnie na nogi ;)))

dziś rano miałam doła, waga wzrosła - czuje sie jak napompowana - leki chyba zatrzymują u mnie wodę bo czuje sie jak przysłowiowy balonik na druciku ;))))
ale teraz jakoś jaśniej patrzę w przyszłość - nie mogę doczekać sie jutra - mimo że czuje sie niewyraźnie to muszę jutro być tam - gdzie - jutro wam powiem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz