INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 28 stycznia 2013

25 dzien - doszła nowa płyta Ewy ;)))

dziś 25 dzień
jestem jeszcze zakatarzona- dodatkowo wyskoczyło mi zimno na twarzy ;)))
ale ćwiczę codziennie - ale tylko skalpel

dziś doszła do mnie płyta
obejrzałam, i jutro zaczynam skalpela 2 ;)))

szok treningu sie trochę boję - muszę jeszcze trochę poćwiczyć










dziś też po weekendzie  wyjaśniła sie sprawa - tzn autorzy usunęli zdjęcie ale nie przeprosili


to zdjęcie obiegło dość sporą część Ameryki - z podpisem - walki psów ;))) jakby ktoś nie wiedział to zdjęcie z pikniku, które zorganizowałam by zbierać pieniądze na ratowanie psów. a te psy na zdjęciu sie tylko bawiły ;))) ukradli zdjęcie i podpisali jak chcieli ;))
czy każdy widzi z lewej strony podpis Agnieszka Aga Gilewska Photograpfy - nawet po angielsku - wysyła im to Aga (autor zdjęcia) z linkiem do zdjęcia w jej galerii - a oni twierdzą, że to nie jej zdjęcie ;(( ja pier........... to co im potrzeba jeszcze do dowodów Animal Cruelty Exposed kradną zdjęcia, podpisują je według swojego uznania a prawdziwych autorów zdjęć blokują na swoim fanpag'e
Aga - można powiedzieć, ze jesteś sławna bo twoje zdjęcie obejrzało pół Ameryki ;)))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz