INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 2 stycznia 2013

znaleźc motywację

ojej - ciągle chce wziąć sie za sport - ale ciężko z tym
o wiele łatwiej wymyślić 100-tną wymówkę niż ruszyć tyłek

rzadko sie malowałam dopóki nie wzięłam udział w 30 dniowym planie z kosmetykami Era Minerals. codziennie przez 30 dni robię sobie zdjęcie przed makijażem i po i zastanawiam sie jak wcześniej mogłam żyć bez makijażu.
Jestem zwolenniczkom kremów BB i produktów mineralnych

nareszcie moja cera jest jednolita a ja co najważniejsze nie czuję maski na sobie, nie boje się, ze moja biała bluzka a raczej jej kołnierzyk znów sie pobrudzi. nie ścieram podkładu z telefonu komórkowego po rozmowie

Co prawda mój test z era minerals sie kończy - ale ja już pokochałam te kosmetyki i z nich nie zrezygnuje - będę sie malować po tym jak program sie zakończy/
przed

 po


1 komentarz: