INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 1 stycznia 2013

nowy rok 2013



moja czerwona kartka z moimi złymi uczynkami, pretensjami, złem, które mnie spotkało, zażaleniami - spalę to po północy by w nowy rok wejść z czystym sercem i sumieniem ;)))) jest tam między innymi przeprosiny dla tych wszystkim, którym zalazłam za skórę i wielka prośba o wybaczenie ;)))) niech pokój będzie z wami ;))) cala moja złość i frustracja niech spada w nowym 2013 roku ;))) tylko dobre myśli ;))











pożegnałam stary 2012 rok - paląc za sobą smutki i złe rzeczy ;))) o to co pozostało ze smutków 2012 roku - popiół ;))) czas wejść w nowy rok z czystym sercem, dusza ;))) HAPPY NEW YEAR 2013 ;) NIECH BĘDZIE PEŁEN MIŁOŚCI, ZDROWIA I SZCZĘŚCIA I PIENIĘDZY 






to co złe niech przeminie ze starym 2012 zakończonym rokiem ;))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz