INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 14 stycznia 2013

12 dzień czuje sie jak babcia - skalpel odebrał mi siłę

Radio ZET online / Radio internetowe - Wiadomości - Muzyka

dziś mija 12 dzień - skalpel poranny zaliczony - coraz bardziej skupiam sie nad napinaniem wszystkich mięśni, coraz mocniej schodzę w dół lub podnoszę wyżej nogi i znów bolą ;)))


dziś dowiedziałam się, że za 10 dni wyjdzie najnowsza płyta Ewy Chodakowskiej w której będzie druga część skalpela ;)) uff nie mogę sie doczekać
i cos podobno dla szaleńców - czyli szok trening - aż boje sie go włączyć ;)))

trzymajcie za mnie kciuki za moje 100 dni z Ewą




MOJE WIELKIE/MAŁE ODLICZANIE!!!! 10

Mam ogromną przyjemność ogłosić :) że moj
NAJNOWSZY PROGRAM TRENINGOWY,
będzie dostępny w sprzedaży online już za 10 dni ♥ !!!!!!!! WYSYŁAMY TEŻ ZA GRANICĘ !!! :) ♥

Obawiam się jedynie sytuacji jaką spotkały serwery JOY'a,kiedy wrzuciałam prośbe o głosowanie na mnie w konkursie na "produkt" roku :)
"Rozwaliłyście" system w 5 minut,a jego naprawa trwała dobre 24 godziny :)

Pomyślałam zatem,że dobrze byłoby zrobić przedsprzedaż płyty,dlatego już od środy ruszy sklep online
(liste sklepów podam w środę),w którym będziecie mogły zamawiać płyte DVD a na niej:

DWA PROGRAMY TRENINGOWE PO 30 MINUT KAŻDY :)
SKALPEL II dla wszystkich
i SZOK TRENING w całości dla szaleńców!!! :))))) dotychczas poznałyście tylko pierwsze 4min wciąż modyfikowane,prezentowane w PNŚ :)

Nie wiem jak Wy,ale ja nie mogę się doczekać ♥
tutaj kadr z szoku :) tym razem z licznikiem!!



no i dziś zamówiłam najnowszą płytkę Ewy

więcej na kup płytę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz