INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 11 stycznia 2013

9 dzień z treningiem Ewy - Killer mnie rozwalił

dziś 9 dzień ćwiczeń - już czuję znużenie - ale z drugiej strony te zajęcia mi wchodzą w nawyk ;)))

postanowiłam dać sobie 100 dni na treningi czyli jeszcze przede mną 91 ;)))

chcę mieć za 91 dni taki tyłeczek ;))



powoli tracę nadwagę która mi przybyła w święta - juz połowa poszła w dal ;))




do treningów włączę zajęcia Tae-bo tae-bo  - Billy Blanks - uwielbiam go - kiedyś dużo ćwiczyłam z jego programem i powiem, ze killer to przy nim pikuś

dziś podsumowałam miesięczną akcję odchudzania psiaków - wyniki rewelacyjne

 i już szykuje następną akcję testerową - tym razem szampony - spełniam swoje marzenie - zawsze chciałąm mieć portal, w którym będę testować to co jest dla psiaków ;))

zapraszam do grupy
testujące psiaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz