INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

piątek, 25 maja 2018

spętani przeznaczeniem - tylko nurt może cie uratować






Veronica Roth – spętani przeznaczeniem
Pochłonie cię bez reszty niczym czarna dziura. Niczym lot na księżyc w przeszklonej rakiecie, z której widać cały wszechświat. Thriller i romans zawładnęły kosmosem. Romeo i Julia przeniesieni o miliony lat świetlnych w przyszłość by pokonać tyranię i zawalczyć o miłość.
 „To przeszłość wiedzie nas w przyszłość. Często jednak ukrywa się i kształtuje nasze życia w sposób, którego nie rozumiemy. Niekiedy musi przebić się do teraźniejszości, by zmienić to, co nadchodzi.
Fascynujący barwny świat prosto z Avataru,
„Dna naszych łodzi zrobione z odbijającego nurtu materiału zwanego soju – powiedziała kobieta. – To zwierzę, galansk, podążą za nurtem i go pożera. Jeśli włożysz rękę do wody, podpłynie do ciebie. Ale nie wyczuje nas na pokładzie.”
 Krwawe walki między rodami niczym z gry o tron i przerażające tortury niczym z opowieści Lectera Hannibala
„Jego dezaprobata przybierała formę jednego koszmaru za drugim, gałek ocznych w słoikach i ludziach pociętych ich własnymi ostrzami.”
I gorący zakazany romans z Romea i Juli – to wszystko znajdziemy w spętani przeznaczeniem.
„Zadarłam podbródek i delikatnie go pocałowałam, w odpowiedzi objął moje plecy i delikatnie uniósł. Był silny, ciepły, pewny siebie.”
Czy przeznaczenie można oszukać. Czy cos zapisane w gwiazdach, przepowiedziane przez wyrocznię musi się wydarzyć, Czy jesteśmy obojętni na nasz los?  
Wyobraź sobie, że gaśnie słońce i planetę spowija mrok. Rośliny i zwierzęta bez możliwości dostania promieni zaczynają polować na siebie nawzajem, a później tez na ciebie. Gdzie kończy się no a gdzie dzień, jeśli rządzi tylko mrok. Czy w takim miejscu jest szansa na miłość? I jeśli mrok oznacza zło – to jak przez jej gęste macki może przebić się dobro.  W świecie gdzie nie widać wroga czy przyjaciół – tylko nurt może cię ocalić.
Dwoje młodych ludzi, którzy nigdy nie powinni się spotkać – zakochali się wbrew sobie. Żyjący gdzieś we wszechświecie, pomiędzy planetami, na której rośliny żywią się ludźmi, a brak słońca sprawia, że nikt nie wie, kiedy jest dzień, a kiedy noc. Zakochani.
Nie jestem fanką s-fi , ale grę o tron uwielbiam – mimo, ze zaczęłam go oglądać rok temu. Nie znałam wcześniej twórczości Veroniki – poza filmem zrealizowanym na podstawie jej książki „niezgodna”. Nie czytałam pierwszej części, dlatego na początku trochę się gubiłam, ale później wręcz nie mogłam się odkleić od tych prze barwnych opisów.  
Ja jestem pod wrażeniem tej książki.  Na pewno zaopatrzę się w pierwszą część i dowiem się jak to wszystko się zaczęło. Fanka biografii i historii, które wydarzyły się naprawdę pochłonął kosmiczny świat spętanych przeznaczeniem. Pochłonęła mnie jak burza piaskowa – zanim się obejrzałam wylądowałam w samym środku piekła i zanim cokolwiek zrobiłam – było już po – cicho i pusto.  



#czytelniczeigrzyska2018 #taniaksiażkapl
Etap 5 (11) 54/30 ocena 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz