INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

środa, 29 maja 2013

długi weekend czas zacząć ;) WROCŁAW

zaraz wsiadam w pociąg i wyruszam w nieznane (no pierwszy raz jadę do Wrocka)

zabrałam kilka gazet, mojego ipoda (bo bez muzyki ani rusz) ipada (którego siostra mi pożyczyła)

w komórce net - wiec 8 godzin jazdy powinna przeżyć

mam owoce, kanapki z pełnoziarnistych bułeczek, wafle ryżowe, sałatkę z kurczakiem i wodę

dziś pełne leniuchowanie

jestem pewna siebie po wczorajszym domowym spa jakie sobie zafundowałam

dziś lśnię - jeszcze tylko podkład BB Idealia Vichy i mogę ruszać w świat
trochę tęsknie za psami ;((
podkład BB Idealia jest super - wsiąka jak krem - więc nie będę martwić sie, że pobrudzę sie czy komórka będzie lepiła się
no i rozjaśni moja cerę i wory pod oczami - no bo z wrażeń spać nie mogłam

do zobaczenia



1 komentarz: