INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

niedziela, 12 maja 2013

elektrosmeici - wymiana i targ śniadaniowy

wczoraj z samego rana pojechałam na Targówek na wymianę elektor-odpadów

mimo, ze akcja miała być od 10 - byłam chwilę przed 120 - a już mnóstwo kwiatów było rozdane a kolejki sięgały zenitu

Niestety nie jestem zadowolona z akcji - a już po raz 4 wymieniam elektrośmieci - dałam naprawdę dużo sprzętu i dostałam marne 6 kuponów ;) a z obliczeń wyszło mi że powinnam dostać dwa razy tyle.
Pan był strasznie nie miły - nie policzył tego co dałam tylko wrzucił i powiedział, że więcej kuponów nie dostanę

Inni za to trzymali stosy kuponów po 50 czy nawet 100 ;) nie ma to jak mieć znajomości i oszukiwać bo aby dostać tyle kuponów to trzeba by było dać cały dom rupieci

kolejka była wielka do kwiatów wiec dałyśmy sobie spokój - za to do ziół nie było nikogo - wiec dostałyśmy 6 doniczek z ziołami - bardzo się ciesze - bo pozbyłam się gratów i mam piękne zioła - ale niesmak pozostaje - więcej na Targówek się nie wybiorę - są inne zbiórki w których robi sie to uczciwie a nie jak tu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz