INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

sobota, 25 maja 2013

Beyonce Queen B ;))))))))))))))))))))

no i wróciłam po koncercie ;)))

ale przed tym pragnę podzielić się informacją, że odebrałam super krem do rak l'occitane - tzn - miniprodukt ;))'dostłąam go zapisując sie do newslettera tej firmy i odebrałam go w salonie

polecam

świetnie nawilża dłonie - a ja mam bardzo suche, szybko sie wchłania


Queen Beyonce ♥ 1. Beyonce jest boska i dała świetne show a jej wykonanie "I will always love you" było przepiękne, 2. od śpiewania zdarłam sobie gardło, 3. prawie ogłuchłam od pisków, 4. nogi mi w tyłek wchodzą - 5 godzin stania i jeszcze godzina spaceru od Stadionu do Metra ;) 5. zmarznięta, 6. jak zwykle mimo, ze miałam nałożony kaptur, szybko się przemieszczałam między tłumem to jak zwykle ktoś mnie z kamerą wyczaił i zapytał o kilka zdań na temat koncertu - szkoda, że takiego szczęścia nie mam przy losowaniu w Totka ;)) 7. było cudownie ;)))










do domu wróciłam przed 3 ;)) zmarznięta, głodna, wyczerpana - ale mega szczęśliwa ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz