INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 3 czerwca 2013

szalony długi weekend we Wrocku

OJ DZIAŁO SIĘ

tu mój mały pamiętnik z testów BB Idealia Vichy



31 maj
Wczoraj przyjechałam do Wrocławia
Nocowałam u kolegi – bagaż – a raczej Kosmetyki ograniczyłam do minimum żeby mój bagaż był jak najmniejszy i jak najlżejszy bo wiedziałam, że jadę do hostelu i liczyłam się z tym, że bagaż będę musiała nosić ze sobą. Rano w malutkiej łazience wykonałam szybko makijaż – krem bb idealia i mas cara i błyszczyk i ruszyłam poprzez Wrocław (pierwszy raz tam byłam). Rano poszłam zobaczyć mój hostel– był piękny – urzekł mnie swoja gościnnością i starym zabytkowym ciepłym wnętrzem. Wyruszyłam do zoo
Było gorąco – a mój makijaż był cały czas był świeży – na pewno pomógł mi zdobywać sympatie przechodniów – bo co chwila musiałam pytać o drogę bo gubiłam się (ale u mnie to normalne). Wieczorem poszłam na pierwsze spotkanie w salonie fryzjerskim. Ekipa świetna – trochę pogadaliśmy zrobiliśmy tablicę naszych rzeczy, które nas inspirują i wieczorem poszliśmy  na piwo. Siedzieliśmy dość długo a mój makijaż wyglądał świeżo tak jak rano – dodałam tylko błyszczącego pudru na policzki i to wszystko – resztę roboty to rano nałożony krem BB

1 czerwca

Dziś pobudka była ciężka – podkrążone – oczu efekt wczorajszego melanżu  - rano gorący prysznic a później przemyłam twarz zimną wodą nałożyłam krem bb i nikt nie by wtedy nie powiedział, ze jestem po nie przespanej nocy. dziś był szalony dzień – najpierw nowy kolor – rufy – później czerwone pasma na grzywie a na koniec irokez ;;)
Już zmęczeni pojechaliśmy na plan by zrobić kilka zdjęć – było szalone tempo i nie było czasu na maki jazowe poprawki. To były próby ale lekki makijaż czyli mój bb krem sprawiał, ze nie było widać mojego zmęczenia ;) raz był upał raz deszcz a krem utrzymywał się ciągle idealnie ;) moje koleżanki które razem ze mna wystąpiły w spocie wypróbowały go na sobie i się nim zachwyciły ;))) wszystkie były zgodne, że krem jest idealny – super rozjaśnia cerę, ukrywa sińce pod oczami, nie brudzi , utrzymuje się cały dzień mimo upału, deszczu – pozostaje na swoim miejscu ;) dodaje pewności siebie a przed kamerą aparatem to się bardzo liczy – bo jak wiemy, ze dpbrze wyglądamy to przed kamerą czujemy się swobodnie. Wygłupialiśmy się też cały dzień – i jadłyśmy pizze bo my w porównaniu do modelek XXS możemy jeść to co chcemy bo w spocie liczyła się osobowość a nie nasz rozmiar ;)))


2 czerwca
Dziś we Wrocławiu upał niemiłosierny. Bb idealia tak stapia sie ze skora ze moja wizażystka jefo nie zobaczyła i podkład nałożyła na niego . Trzymał sie świetnie, nie rolował. Dziś cały dzień kręciliśmy film i robiliśmy zdjęcia do spotu kosmetyków KMS :) robiliśmy zdjęcia na tle grafitti – później poszliśmy na huśtawki i okazało się, ze każdy z nas ma w sobie cos z dziecka – wszyscy dostali mega pozytywnej energii.  jak rasowa modelka przychodzę tylko maja na sobie podkład bb trampki w torbie szpilki :) i uśmiech. No i znów zagadałam całą ekipę. Właśnie wracam do domu pełna pozytywnej energii. Krem bb pomógł przetrwać mi szalony długi weekend – nieprzespany, męczący – tylko ja wiedziałam, jak naprawdę było – bo krem bb ukrył wszystko to co zachowałam dla siebie (imprezy, praca, nieprzespane noce, wino)

ciężko opisać to co się działo 
wiec obejrzyjcie kilka zdjęć
niedługo film i profesjonalne zdjęcia z KMS (GOLDWELL)






 na pamiątkę dostałam spray - który świetnie modeluje włosy a nie skleja ani nie usztywnia włosów ;))
rewelacyjny - ja sie w nim zakochałam od pierwszego psiknięcia - polecam na 100%%%%
szampon aby zmiękczyć włosy -bo ja mam sztywne i grube ;)))
i olejek by włosy był lśniące ;)))











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz