INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

wtorek, 28 maja 2013

singing in the rain ;))) testowanie Vichy BB Idealia dzień 2 ;)))

ciągle pada ..........................
singing in the rain
to moja dzisiejsza playlista


dzis to kubek gorącej pokrzywy - gdy jestem w Warszawie - kkorzystam z gotowej mieszanki w torebkach do zaparzania.
na działce po prostu zrywam pokrzywę, płucze pod zimna wodą i zaparzam liście

Pokrzywa - doskonale działa na cerę - oczyszcza no i działa przeciwzapalnie ;))



plan na dziś - książka - dobry czas by nadrobić zaległości, kubek pysznej gorącej pokrzywy i rozświetlający krem BB Idealia i usmiech na twarzy ;)))

krem BB - super

niestety mam chorą wątrobę i pojawiły mi isę lekkie przebarwienia - i krem je fajnie kryje - nie zakrywając moich ukochanych piegów ;))
bardzo ładny delikatny zapach ;) często kremy BB i samoopalacze maja taki dziwny zapach spalonej skóry (taki jaki czujemy po wyjściu z solarium)
kiedyś byłam fanka solarium, smażenia sie na słońcu - teraz kocham swoja bladość - wolę mieć zdrową białą skórę niż brązowe zmarszczone jak rodzynek ;)))

mam dwa psy rasy beagle ;))
ale tylko jedna (ta ruda - Kendi) uwielbia taka pogodę - a ta druga - dziś nie chciała wyjść na poranny spacer - nie znosi deszczu ;(((

wiec dziś spa w salonie - albo w domu - ciepła kąpiel, herbata i dobra książka ;)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz