INSTAGRAM

Instagram

czytam pierwszy

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

poniedziałek, 17 czerwca 2013

daj cos od siebie badź dawcą

od kilku lat jestem w bazie DKMS - dawcy komórek macierzystych szpiku - prawdopodobieństwo, ze zostanę dawcą to jakieś 3 % - ale warto zapisać się do bazy- mały gest może uratować komuś życie - a choroba nie wybiera i kto wie - czy nas kiedys nie dopadnie


dziś dostałam, też kartę dawcy organów - na wypadek mojej śmierci jeśli komuś przedłużę życie - to niech mnie kroją

wypełnijcie taki formularz na www.dawca.pl
www.dkms.pl

naprawdę potrzeba mało by pomóc i ocalić komuś życie







a odchodząc zupełnie od tematu

weekend spędziłam na wsi na działce - a mój piesek na ostatnim spacerku przed wyjazdem do domu - znalazł świeżą gnojówke i sie w niej wytarzał - kendi jaka ona była dumna z siebie ;)))
wiec to jest prawdziwa miłość - że bierzesz psa lepiącego od brudu, śmierdzącego wkładasz do samochodu. jedziesz z nim pół godziny do domu mając głowę poza oknem bo sie nie da wytrzymać. myjesz go następne pół godziny a on jeszcze dziś cuchnie , myjesz pół dnia samochód  i nadal psa kochasz i oddałabyś wszystko za jego zdrowie i szczęście



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz